Maxus EV80 occasions

5 occasions gevonden

De Maxus EV80 is een volledig elektrische bestelbus die sinds 2014 wordt geproduceerd. Dit maakt het een van de eerste grote bedrijfswagens met een volledig elektrische aandrijving. De EV80 heeft het rijk dan ook lange tijd voor zichzelf. Hij wordt aangeboden in een aantal smaken, maar standaard is hij al van flink formaat. De uitrusting is minimalistisch, hij is vooral utilitair ingesteld. De auto is niet alleen verkrijgbaar als gesloten bestelbus, maar ook als chassis-cabine. Kortom: het is een veelzijdig model. Ontdek meer over Maxus EV80 occasions.

Maxus EV80 - SAIC LWB H3 | Direct Leverbaar |
29.900

Maxus EV80 - SAIC LWB H3 | Direct Leverbaar |

2021 40.495 km

Autohuis de Poort B.V.Woudenberg (UT)
Vergelijk
Maxus EV80 - Glasresteel voertuig 100% Elektrisch!! EV80 Chassis Glasrest
53.950

Maxus EV80 - Glasresteel voertuig 100% Elektrisch!! EV80 Chassis Glasrest

2025 200 km

Waddinxveen (ZH)
Vergelijk
Maxus EV80 - 100% Elektrische bestelbus SAIC LWB H3L2|Airco|2173 KM (NAP)
34.940

Maxus EV80 - 100% Elektrische bestelbus SAIC LWB H3L2|Airco|2173 KM (NAP)

2022 2.173 km

Ophemert (GE)
Vergelijk
Maxus EV80 - Electric Maxus GERESERVEERD Meubelbak Elektrische laadklep A
14.950

Maxus EV80 - Electric Maxus GERESERVEERD Meubelbak Elektrische laadklep A

2019 94.773 km

Mariahout (NB)
Vergelijk
Maxus EV80 - LWB
27.500

Maxus EV80 - LWB

2025 223 km

Dussen (NB)
Vergelijk

Niet gevonden wat je zoekt?

Wij sturen je een notificatie!

Geschiedenis Maxus EV80

Het ontstaan van de Maxus EV80 is terug te leiden tot de Britse bedrijfswagenfabrikant LDV, die de Maxus in 2004 introduceert. Het is een grote, degelijke bestelbus die in een aantal varianten op de markt komt. Kort daarna komt LDV in handen van het Russische Gaz, die het op haar beurt weer doorverkoopt aan het Chinese concern SAIC Motor. Het bedrijf heeft grootse plannen voor de Maxus en brengt hem onder meer uit als EV80. Daarmee wordt het een van de eerste volledig elektrische bestelbussen. Het is een forse auto: hij is minimaal 5,70 meter lang.

Uitvoeringen en bouwjaren



De Maxus EV80 komt in verscheidene smaken op de markt. In de basis is hij 5,70 meter lang, 2 meter breed en 2,35 meter hoog. Hij heeft een laadvolume van minimaal 10,2 kubieke meter en een laadvermogen van 950 kg. Het maximale laadvolume is 11,5 kubieke meter. Er zijn twee lengte- en hoogtematen verkrijgbaar. Ook kun je hem als chassis-cabine krijgen. Hij heeft een schuifdeur en twee achterdeuren. Er zijn drie zitplaatsen. De EV80 wordt altijd aangedreven door een 125 pk sterke elektromotor, terwijl de actieradius dankzij het 56 kWh accupakket zo'n 200 kilometer bedraagt.

Maxus EV80 occasions



Maxus is vrij nieuw en onbekend in Nederland, waardoor er maar weinig occasions van het merk te vinden zijn op Gaspedaal.nl. De EV80 wordt het langst aangeboden, logischerwijs is dit dan ook de meest populaire occasion die je van dit merk zult tegenkomen. De EV80 profiteert lange tijd van het feit dat er geen directe concurrentie is op het gebied van volledig elektrische bestelbussen. Bedrijven die een grote EV bestelbus willen, zijn daarom aangewezen op Maxus EV80 occasions. Voor het geld is het een aardige deal: je hebt een degelijke actieradius, voldoende vermogen en zeeën aan ruimte.

Alternatieve occasions



Er is inmiddels een aantal alternatieven voor EV80 occasions gearriveerd in het assortiment van Maxus, te beginnen met de eDeliver 9. Dit is de directe opvolger van de EV80. Het betreft een gloednieuwe bestelbus die op alle vlakken vooruitgang heeft geboekt. Bovendien kun je hem in drie batterijvarianten krijgen: met 52, 72 of 89 kWh accupakket. De actieradius bedraagt maximaal 350 kilometer. Daarbij kun je hem in allerlei soorten en maten krijgen. De maximale laadruimte bedraagt 12,5 kubieke meter en het laadvermogen 1.350 kg. Hoeft het niet zo groot, dan kun je ook voor de eDeliver 3 gaan.

Prijzen Maxus EV80 occasions



De prijzen van volledig elektrische auto's zijn nog tamelijk hoog. Maxus EV80 occasions zijn wat dat betreft geen uitzondering op de regel. De techniek is duur. Voordeel is wel dat je qua gebruikskosten flink zal minderen. Je hoeft immers geen brandstof meer te betalen, alleen nog elektriciteit. Daarbij liggen onderhoudskosten doorgaans ook lager dan bij auto's op fossiele brandstof. De prijzen van Maxus EV80 occasions zijn verder redelijk vergelijkbaar met concurrerende bestelwagens als de Fiat e-Ducato en de Mercedes eSprinter.

Populaire zoekopdrachten